s8-9 Direct.
2228 Signed on with "Götterdämmerung: "Nun hör, Hagen, sage mir, Held" - Dietrich Fischer-Dieskau, Sir Georg Solti, Vienna Philharmonic & Gottlob Frick.
2234 "Götterdämmerung, WWV 86D / Act I: Wen rätst du nun zu frein (Remastered 2022)" - Dietrich Fischer-Dieskau, Gottlob Frick, Claire Watson, Vienna Philharmonic & Sir Georg Solti.
2242 "Götterdämmerung, WWV 86D / Act I: Wer ist Gibichs Sohn? (Remastered 2022)" - Wolfgang Windgassen, Dietrich Fischer-Dieskau, Gottlob Frick, Vienna Philharmonic & Sir Georg Solti.
2244 "Götterdämmerung, WWV 86D / Act I: Begrüße froh, o Held, die Halle (Remastered 2022)" - Dietrich Fischer-Dieskau, Wolfgang Windgassen, Gottlob Frick, Vienna Philharmonic & Sir Georg Solti.
2250 "Götterdämmerung, WWV 86D / Act I: Willkommen, Gast, in Gibichs Haus (Remastered 2022)" - Claire Watson, Dietrich Fischer-Dieskau, Wolfgang Windgassen, Vienna Philharmonic & Sir Georg Solti.
2252 "Götterdämmerung: "Deinem Bruder bot ich mich zum Mann"" - Wolfgang Windgassen, Sir Georg Solti, Vienna Philharmonic & Dietrich Fischer-Dieskau.
Thanks for today's broadcast! ) ) ) ) )
Please eQSL to drossm@sympatico.ca